Swiadectwa24h.pl

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje zamówień

W przypadku rezygnacji i chęci zwrotu zakupionego towaru, należy nas w ciągu 14 dni poinformować o zwrocie towaru w formie mailowej, pisemnej lub ustnej oraz odesłać nienoszący śladów użytkowania towar na wskazany adres (w przypadku świadectwa w wersji papierowej). Uprzejmie informujemy, że zamówienie każdy odsyła na swój koszt.

Adres zwrotu:

ECO DESIGN Sp. z o.o.
ul. Krakowska 2/9
33-100 Tarnów

Z dopiskiem: „Zwrot”

Uprzejmie prosimy o dołączenie do przesyłki oświadczenie odstąpienia od umowy (Formularz reklamacji i zwrotu).

Wszelkie pytania dotyczące zwrotu można kierować na adres mailowy: kontakt@swiadectwa24h.pl, w tytule maila wpisując: „Zwrot”.

Jak złożyć reklamację?

Jeżeli dostarczone zamówienie posiada wady, defekty, jest uszkodzone, klient ma prawo złożyć reklamację. Po stwierdzeniu uszkodzenia towaru należy uzupełnić oświadczenie oraz odesłać zakupiony towar na podany poniżej adres.

Adres reklamacji:

ECO DESIGN Sp. z o.o.
ul. Krakowska 2/9
33-100 Tarnów

Z dopiskiem: „Reklamacja”

Uprzejmie prosimy, aby klient upewnił się, że reklamowana paczka zawiera zgłoszenie reklamacyjne (Formularz reklamacji i zwrotu).

 

Po otrzymaniu reklamacji mamy 14 dni na jej rozpatrzenie.

Wszelkie pytania dotyczące reklamacji klient może kierować na adres mailowy: kontakt@swiadectwa24h, w tytule maila wpisując: „Reklamacja”.

 

Przejdź do strony głównej
KONTAKT

Biuro: 33-100 Tarnów ul. Krakowska 2/9

E-mail: kontakt@swiadectwa24h.pl

Telefon: +48 790 640 756

Konto: 18 1600 1462 1734 5352 1000 0001
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu